... : : mEmOrY iS tReAsUre Of aLL tHiNgs : : ...

Love is not about finding the right person, but creating the right relationship. It's not how much love you have in the beginning, but how much love you build till the end.

Thursday, November 10, 2005

Exam...Raya...Exam....Raya...Zzzzzz....

Huhuhuhu...raya bersama buku n kuih raya...Walaupon dah seminggu lebih Hari Raya Aidilfitri berlalu but still lagi ada orang beraya kerumah...Penat x penat aku rasa..but must still ingat nak study gak...Next week exam dah start...Keje pon dah start...huhuhuhu asal balik jer dah penat..sat lagi Zzzzzzz....huhuhu....
Last week ramai gak kawan-kawan lama masa form 5 n 6 datang ke umah...lama tak jumpa lain bebenar derunk...ada yang datang ngan boyfriend, ada yang bawa anak..ada yang masih honeymoon..huhuhu...tak sangka masa berlalu begitu cepat...
Next year my best friend lak nak kawin..huhuhu...sat lagi sorang lagi best friend lak der problem ngan hati n perasaan...kenapa????kekadang aku still xpaham kenapa????aku tengok orang gembira bersama seseorang yang mereka sayang but dlm masa yang sama lak aku nampak derita seseorang bersama seseorang yang mereka sayang...mungkin inilah yang dinamakan CINTA...hehehe leh tak kalau aku kata aku xpernah rasa per yang mereka rasa... :p
Wat everpon...tuk best friend aku yang dah nak kawin "Awak Semoga Berbahagia...Cuba bina istana idaman dengan kasih sayang yang sempurna dan lebihkan tolak ansur...ingat wak jangan keras kepala mcm zaman awak solo erk..."
N wat best friend aku yang tengah bersedih lak..."Awak jangan sedih-sedih sangat...sedih kita tengok awak sedih-sedih tau...mungkin tak der jodoh awak ngan 'dia'..Insyaallah satu hari nanti ader seseorang yang akan menyanyangi awak lebih dari aper yang awak dapat dari 'dia'..."
Ok la xnak rasa sedih2 n rasa suka2 sgt...hehehe...just cool ur self n be happy always...
Peksa!!peksa!!..tolong doakan kejayaan Ha ok...tQ..have a nice day... (^_^)

6 Comments:

Post a Comment

<< Home