... : : mEmOrY iS tReAsUre Of aLL tHiNgs : : ...

Love is not about finding the right person, but creating the right relationship. It's not how much love you have in the beginning, but how much love you build till the end.

Monday, March 17, 2008


DEMAM...

Huhu...demam lak hari..tekak perit,hidung lak....sok sek...sok sek...huhuhu...sat lagi kepala nie lak poning pk masalah yg datang satu demi satu...ish2...makin nak lupa makin dia dtg...ish2 masalah oh masalah..bleh tak ko gi jauh2 aku dah penat ler nak pk...OZ...aku nak tanya naper ko hangin jer ngan aku???aku der wat salah ker???kalau ada bagi tau aku..kalau tak, aku tak tau apa salah yang aku dah buat...SF lak....ko nie naper...kejap OK kejap KO....ish2...kalau der masalah bgtau kat aku...aku dah standbykan bahu aku khas tuk ko...ko nak basah lencunkan bahu aku nie aku redha jer....huhuhuu....tapi jgn buat aku mcm nie...penat aku pk pasal korang...uuuwaaaaa.......

Hari nie baru habis bertugas kat sekolah S.K Kota Dalam...erm...mesti rindu ngan budak2 Pra Sekolah tue...walaupun jumpa diaorg sebulan tak sampai tapi sebab Ha banyak jumpa diaorang tue yang tetiba rasa rindu ngan kelincahan and kenakalan mereka...Esok lak Ha akan bertugas di sekolah baru...S.K Seri Puleh...erm...mcm mana la agaknyer mereka di sana yer...hehehe...dah banyak sekolah Ha jelajah...mcm2 ragam guru Ha jumpa...and mcm2 ragam anak murid gak Ha kene layan kerenah mereka...tak layan kecian...di layan kadang2 naik minyak lak...ntah la...tapi Ha senang ngan mereka...mungkin sebab Ha datang dari keluarga besar kot tue yang tak heran kalau Ha bleh layan budak2 and orang tua...hehehe...

ok la..Ha tak larat lagi nak taip...lepas solat asar nie Ha nak pi rilekskan kepala nie sat...hehehe...esk nak buka diari baru tuk sekolah baru lak...nak prepare lidah nak ngajor BI...ish2...lidah nie dah kumpul ngan org2 jawa nie terbelit2 lak..hehehe...Have a nice day...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home