... : : mEmOrY iS tReAsUre Of aLL tHiNgs : : ...

Love is not about finding the right person, but creating the right relationship. It's not how much love you have in the beginning, but how much love you build till the end.

Friday, November 11, 2005



Kene tinggal...atau di tinggalkan...
huhuhu..xder kene mengena ngan aku da...hehehe sesajaer jer bubuh tajuk tue.. :p
seperti yg dijanjikan sepatutnyer aku dah berada di kota tinggi...
tapi setelah jadual di rombak semula (xjadi g ari rabu but g ari nie..khamis) n pk2...masa tue mcm emas so aku amik keputusan tuk tinggal sorang2 kat umah...nak study..huhuhu...(tue pon still sempat nak update blog.. :p) erm der saper2 yg sudi nak teman... :p
masa mula2 aku bina blog nie rasa mcm nothing...kosong...(coz ader saper2 nak terjah blog nie.. hehehe :p) tapi bila dah lama lak aku rasa mcm ianya hidup dlm diri aku sendiri...seolah2 aku sedang bercakap ngan seseorang...tetiba jadi seronok lak...skrg aku dah xpeduli lagi...ader @ tak der org nak terjah blog aku, aku still nak update blog nie ikut kemampuan aku...
kepada sesiapa yg udah terjah blog nie time kaceh banyak2...kalau ader kekurangan ape la sudi kiranya di tegur... (esp. 4 kak za...ha amat memerlukan teguran akak...tQ..) bak kata uncle Karam Singh Walia.."buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar, kalau salah tolong tegurkan..."
ok la nak sambung baca buku sat...sebelum mata nie melabuhkan tirai....
have a nice day...(^_^)

4 Comments:

Post a Comment

<< Home