... : : mEmOrY iS tReAsUre Of aLL tHiNgs : : ...

Love is not about finding the right person, but creating the right relationship. It's not how much love you have in the beginning, but how much love you build till the end.

Tuesday, November 29, 2005

It's hard to say I'm sory....

Selamat malam....entah naper ari nie mcm ada wayar tersimpul lak aku rasa...geram gak ngan mood aku hari nie...angin pagi tadi elok semacam jer sat lagi tiba petang lak aku rasa angin dah berubah... ke posisi yang aku sendiri tak tahu arahnyer...

Wat ever pon aku tau adik2 aku akan tengok blog nie walaupon lambat...kak wa(ha) nak minta maaf coz tadi marah2...kak wa pon tak tau naper...mungkin sebab stress kot...tadi result tuk markah assigment n kuiz kuar...huhuhu walaupon sume A tapi der satu paper kuiz dapat F..huhuhu teruk tue...tention gila ma...kalau mak tau lagi la risau...pastu dah la final paper tuk subjek tue dah lepas n soalan dia pon power gila..per yang di baca xkuar n jawab pon..paham2 jer la..huhuhuhu...maaf2...maafkan akak ko nie erk...akak ko nie tak sengaja...tapi don't wory mcm biasa sok bangun pagi dah ok dah...kompom xlama akak hang nie marah...sure punya 1 jam jer.. :p

So hari nie mcm xder per2 yang best..wat ever pon Thanx tuk Honey yang membantu ari nie..thank you so much...esok2 bleh la tolong lagi erk...Maaf tuk orang2 yang aku kacau ari nie...maaf gak tuk bos ejen insuran AMI coz rasanyer selalu wat jahat kat dia...sory...erm...pada saper2 la yang rasa2 mcm der terasa hati ngan kata n perbuatan aku..hehehe..biasa ler angin kus kus sudah mari :p

Ok la rasa mood malam nie pon mcm ok2 jer..tapi kene study hard tuk paper ari khamis n sabtu nie...huhhuhuu...xper satu terlepas xbermakna sume nyer pon terlepaskan...kene tanbah usaha la...ok go go chayok...ghambatte kudasai...(sory kikin n zazak kalau spelling salah.. :p)

p/s : tuk adik2 kak wa...kak wa bukan marah sebab tak sayang tapi kak wa marah sebab kak wa sayang sangat2 kat korang...kak wa perlukan korang tuk teruskan perjuangan hidup nie...cayang korang..muaaahhh

5 Comments:

Post a Comment

<< Home